SOBRE NOSALTRES

Escola D'Esquí Cota 2500 juntament amb la botiga Supermolina Sports, porten més de 45 anys al servei de l'esquiador. Amb la seva dilatada experiència posen a disposició tots els serveis de classes d'esquí i lloguer de material per tal que els clients tinguin un dia inmillorable d'esquí.

Assessorem durant l'aprenentatge, millora i perfeccionament de la pràctica de l'esquí i snowboard. L'Escola d'esquí està homologada per l'estació d'esquí de La Molina i registrada al Consell Català de l'Esport, és per això que posa a disposició el millor equip de professionals titulats.

Ens trobem a peu de pistes a l'estació d'esquí de La Molina. En el següent enllaç trobaràs les dades GPS en l'apartat de contacte. www.skialp2500.com/informacio.html

Tel contacte: 972892221, email informació: info@skialp2500.com, e-mail reserves: info@escolaesquilamolina.com;  tel Supermolina Sports  972892071

A google maps:

Aplicación